Sporza DailyThibaut Courtois zegt af voor het EK: "Tijd om mijn verhaal te doen"Na zes maanden doorbreekt Thibaut Courtois de stilte in een interview met Sporza. Hij biedt zijn excuses aan aan fans en ploegmaats, bondscoach Domenico Tedesco krijgt een stevig weerwoord. De doelman kondigt meteen ook aan dat hij niet naar het EK trekt. Stef Wijnants deed het interview en geeft in deze aflevering meer uitleg. 14 min14 mindinsdag 19 decemberdi 19 dec.
RWDM Brugge kijken 22 december 2023 Tv kijken 2 uur geleden — 4 nov 2023 — nl, Delta, T-Mobile en Youfone. De Pro League topmatches van Anderlecht/ Standard de Liège/ Club Brugge kun je live online ...
Sporza DailyDe rechtszaak die het voetbal voor eeuwig kan veranderenDe Super League voetbal, weet u nog? 12 topclubs wouden die nieuwe Europese competitie in april 2021 oprichten om te concurreren met de Champions League. Daar stak de UEFA natuurlijk een stokje voor. Tot ongenoegen van A22, het bedrijf achter de oprichting van de Super League, die de monopolie van de UEFA aanklaagde. Morgen komt het Europees Hof voor Justitie met een uitspraak in die zaak. Wij blikken al vooruit met econoom Thomas Peeters en advocaat Willem-Alexander Devlies. 13 min13 minwoensdag 20 decemberwo 20 dec.
wielrennenCian Uijtdebroeks straalt bij Visma-Lease a Bike: "Ik maak er geen soap van, maar ik moest weg voor mijn geluk"Zou hij aanwezig zijn of niet? Jawel, Cian Uijtdebroeks speelde geen verstoppertje op de ploegvoorstelling van Visma-Lease a Bike. Het 20-jarige talent, onderwerp van een heuse soap, bevestigde dat hij in 2024 zal deelnemen aan de Giro.
LIVE | PERSCONFERENTIE VOOR RWDM - CLUB BRUGGE YouTube YouTube 13:56 YouTube Club Brugge 13 uur geleden 13 uur geleden
"Ik voelde me echt niet goed", vertelt hij over de breuk met Bora-Hansgrohe. OpvallendHuisgenoot van doelpuntenmaker tegen Ajax verdient plots 11. 000 euro aan goal: "Gaan leuke vakantie tegemoet"Plots is zijn huisgenoot 11. 000 euro rijker. Een droomavond in de KNVB Beker voor Tim Pieters zal nog lang gevierd worden onder de studenten. De 22-jarige spits van Hercules zijn huisgenoot zette 15 euro in op dat hij zou scoren tegen Ajax. Dat lukte, tot ieders verrassing, in de spectaculaire zege.
Franky Van der Elst mijmert over zijn tijd bij Club Brugge 8 minuten geleden — Die is eens komen kijken, en zo ben ik erbij geraakt. Daar heeft RWDM me opgemerkt. Ik ben ook gaan testen bij Anderlecht, maar daar is niks van ...
Home | ELEVEN on DAZN Met een abonnement van ELEVEN ON DAZN kan je in full HD één stream per keer bekijken in de DAZN app. De DAZN app is beschikbaar op tv's en streaming apparaten, ...
podcasts van SporzaSporza DailyDe spannendste Premier League in tijdenBoxing Day. Voor voetballiefhebbers hét hoogtepunt in de kerstperiode. Dit jaar misschien nog meer dan anders, want halfweg de Premier League liggen alle kaarten nog op tafel. Wie maakte tot dusver al het meeste indruk? En welke ploeg moet zich stilaan zorgen beginnen maken voor het behoud? Commentatoren Filip Joos en Tim Wielandt to the rescue! 12 min12 mindonderdag 21 decemberdo 21 dec.
Brugge KAA Gent kijken streaming 17 december 2023 5 dagen geleden — Brugge ; RWDM · STVV ; Standard Luik STA · Sporting Charleroi ; Club Brugge BRU · KAA Gent ; R. Union St.-G. · USG · KV LIVE.
RWDM: HOME RWDM Academy · Pers & media. NL. NL · FR · ONLINE ! Lees meer. Nieuws. 8 van de 669 artikels. Ticketing: RWDM – CLUB BRUGGE. Lees meer. Samenvatting RWDM – STVV.
RWDM vs Club Brugge Live Score and Live Stream You can watch RWDM vs Club Brugge live stream here on ScoreBat when an official broadcast is available. We will provide only official live stream strictly from ...